I farten igen

2016-05-06 12:18:12/Permalink/Hem/
Jajjamen då har vi varit i farten igen! 
Igår var en ledig dag för oss båda så det blev en effektiv dag som vanligt. Vi gick upp i tid och började greja inomhus. Jag gjorde klart det sista med tegelväggen och så målade jag ett lager till på telefonbänken, men det har vart nåt skit på penseln eller i färgen så det blir inte riktigt bra tyvärr :(. Men ah så blir det när det är hemmagjort! Nu har jag beställt tyg till den med!! Så kul!!! 


Tom han fixade med lite annat i rummet vi håller på att göra vid. 
Sedan gick vi ut i trädgården när det var så fint väder. Gräsklippning blev det för Toms det och jag rensade ogräs och planterade lite mer!! Nu kommer det växa massa godsaker hos oss! 
Jordgubbar, smultron, purjulök, sockerärtor, tomater och allt annat gott som redan finns i trädgården sen innan! 

Vi har även rengjort och fått upp trallen på balkongen! 
Blev helt okej, men till nästa år gör vi nog en ny kanske! 


Bosse och waldemar fick äppelgrenar igår och båda blev helgalna! Bosse har ju betydligt större bur än Waldemar så han fick ett eget litet träd i sin bur!! 
Han är kanonglad! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback