Ny soffa

2016-03-15 14:49:23/Permalink/Hem/
I söndags blev det en väldigt spontan resa till Kungsbacka där jag hade hittat en soffa jag ville köpa och byta ut min lilla 2 sits soffa på ovanvåningen. Så sagt och gjort åkte vi till Kungsbacka och det var på millimetern att soffan gick in i bilen! Så nu är vi en snyggare soffa rikare! Därav blev jag ju bara tvungen att göra om vårt soffbord så det blev lite fräschare! 


Bordet vi har var redan fuktskadat så hade Waldemar bitit sönder lite i nederkanten, så jag skulle ändå göra vid det men ibland behöver man bara få tummen ur som de säger ;) 

Jag slänger in lite bilder pp hur rummet såg ut innan vi gjorde om det mest för att man glömmer så fort och för att det är så kul att se resultatet! 





Jag hade inte tagit någon bra bild tydligen på hur rummet såg ut innan med vår gamla soffa men slänger in bilden jag hade och även på vår gamla soffa 




Och nu kommer det bästa! 
Ny soffa, nya kuddar och nästan nytt bord!! Snyggtsnyggtsnyggt! 
Nu får bara Waldemar hålla sig borta från bordet så han inte biter på det!! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback