Gått i ett

2016-06-06 21:39:44/Permalink/Hem/
Herregud vad det har gått i ett idag!!! Men resultat har det blivit!
Jag började att tapetsera gamla köket med den riktiga tapeten vi ska ha, nu har jag blivit riktigt grym på att tapetsera så jag hann nästan bli färdig med allt!
Jag pausade med ett finbesök från Örnsköldsvik! Min bästa vän som är hemma nu kom på besök, en välbehövlig paus! 

På toaletten har ett nytt fönster kommit upp och även gipsgolv är lagt och några väggar, det börjar ta sig där med! Det händer mycket när vi äntligen är lediga ihop!! :D
Förresten snart har vi renoverat halva huset om man inte ska räkna med källaren! Det "enda" som är kvar när toaletten är klar är vardagsrum, kök och hall!! 
Det är en sån lättnad för varje rum som vi får klart! Man trivs mer och mer när ens egna stil och smak växer fram! 

Nu när det har varit så varmt och skönt ute så vill jag bara sätta tänderna i trädgården!!!! Men jag får hålla mig tills vi har dränerat :(

Nu kommer litr bilder på dagens arbete.










Snedväggen där vi ska ha toaletten är också färdig, den har jag nog glömt visa ;). 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback