Full rulle som vanligt

2016-07-19 21:28:03/Permalink/Hem/
Jajjamensan, full rulle som vanligt när jag är ledig! Har med hjälp av pappa flyttat på rosorna vi hade på framsidan framför altanen. Nu om någon vecka hade vi ju tänkt börja på att bygga ut altanen lite så då kommer allt som står framför att förstöras. 
Sedan tog jag ett röj i rabatterna, sedan kom min syster och hennes barn på besök. 
Ska bli kul nu att fräscha till framsidan med en ny fin altan!! 
OCH!! Jag har bokat tid till lilla Bosse att kastreras nu! Det blev redan på måndag så nu är jag lite nervös att det inte ska gå bra :( 
Tur att han själv är ovetande men jag själv kommer sova så dåligt nu i 5 dagar tills det är klart!!! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback