Produktiv dag!

2016-04-10 20:11:58/Permalink/Hem/
Idag har varit en relativt effektiv dag! 
Vi började dagen med att köpa ett element av ett par från en blocketannons. Vi har fått ta bort ett stort element vi hade i gamla köket här uppe så vi behövde köpa ett nytt som passade in där vi ska ha det nu. Eller ja nytt  och nytt, det är ju ett sånt gammalt som i resten av huset. 
Dom är tunga som bly, fy katten!!!! 
Vi åkte hem och lämnade elemtet sen åkte vi till biltema där jag sett att de skulle ha elementfärg i sprayform, så en sån fick det bli!! Nu får vi hålla tummarna att det blir bra att måla med bara! 


Sedan behövde både jag och Tom nya byxor så då blev det en tur för att hitta brallor och det hittade vi båda två! 
Jag hittade även ett par nya asicsskor, köpte inte dom men måste åka tillbaka och göra det så joggingen kan dra igång på riktigt!! 

När vi kom hem för 2a gången så började vi på att lägga lite tak i gamla köket, vi hann lite mindre än halva sedan dog borrmaskinen, så då blev det lite spackling för min del :). 


Sedan har vi även hunnit med lite kaffe på balkongen, underbart! 
Så har jag tagit in våren lite i vårt hem och även förplanterat smultron och tomater! Mumsmumsmums! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback