Kalashelg!

2016-04-18 11:58:40/Permalink/Hem/
I helgen var det Toms tur att fylla gammal :). I fredags blev en relativt lugn dag med hotellfrukost, minigolf, fika massor av gånger och restaurang på kvällen. 
I lördags hade vi lite kalas för släkten vilket blev lyckat. Vi gjorde både mat och efterrätt som vi aldrig ätit tidigare men båda blev helt ok! 

 
Tom har känt sig hängig hela veckan så det har inte blivit mycket med renovering. Men igår så började jag på ett eget projekt som jag fått av mamma! Har velat ha en telefonbänk ett tag så var det en som skulle slängas på mammas jobb, så nu ska den genomgå en liten skönhetsoperation! Lådan som var till var lite sönder så den började jag på igår att försöka fixa!
Tom verkade lite trött på att jag målar allting vitt som kommer i mina händer men denna va ju faktiskt sönder så måste måla om den då ju ;). Då går det inte att bevara färgen ;). Eller?! Hahha




Nu har Tom övergett mig denna veckan för lite jobb i Mora, så mitt projekt denna veckan är att rengöra tegelväggen! Får hålla tummarna nu att det blir bra!! 

Förresten! Vi gjorde ju en annan skoj grej igår med! Vi blev en tavla rikare! 
Vi har inte så mycket egna tavlor så det va kul att vi hittade denna! Blev riktigt bra tycker jag! 
Däremot tar det emot att spika i dom nyuppsatta tapeterna!! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback