Hektiskt

2016-04-05 20:42:11/Permalink/Hem/
Igår var en effektiv hektisk ledig dag.
Först var jag och hälsade på hos syrran och hennes barn. Lekte av mig lite och fick några jordgubbsplantor med mig hem som nu sitter i jorden! 


När jag var ute och planterade jordgubbarna så upptäckte jag att vitlöken jag planterade i höstas har växt som bara den! 
Nu ska här planterad ännu mer ätbara goda saker!! 


Efter besöket hos syrran åkte jag till mamma och pappa och hälsade på lite. Sedan åkte jag och mamma på en liten shoppingtur och jag kom hem med lite blommor som fick sig en plats utanför dörren. 


Sedan åkte jag och Tom och hämtde vår första matkasse som vi börjat med nu. Det verkar vara ganska enkel god mat som jag tror passar oss :). 

Nu längtar jag efter vårvärmen så vi kan göra fint ute i trädgården och sitta o gotta oss på balkongen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback