Hektiskt igen

2016-04-13 08:56:43/Permalink/Hem/
Igår var åter igen en hektisk dag som för det mesta när man är ledig. 
Jag höll på med den jäkla tegelväggen och murade igen hål och bättrade i fogarna. Jag kan ju säg som så att murare var jag dorakt inte i mitt förra liv!! 
Hoppas nu bara det kommer bli bra så vi slipper måla över den nu när jag lagt ner så mycket tid på den! 
Idag återstår rengöring ! 


Sedan var jag i trädgården resten av dagen och rensade i landen. Det ser inte mycket ut när det är klart men fyfasen vilken tid det tar!!! Helt slut i kroppen idag så det är nog bra träning! 
Två nya blommor fick flytta in med vid grinden :) 


När jag tog en paus på den härliga balkongen fick mina blommor från insidan av huset också sig en makeover. De har växt så det knakar så nu har jag gjort de större så de har mer plats att frodas ;)


När Tom kom hem från jobbet fortsatte vi att lägga lite tak, sen slocknade vi som bara den! 

Nu får vi ta en paus över helgen och fokusera på en helg fylld av kalas istället :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback