Garderobflytt

2015-09-12 23:10:53/Permalink/Hem/
Nu var jag trött på den fula garderoben utanför toan så jag tänkte vi flyttar in den i rummet jämte och stänger dörren in och glömmer av det rummet lite :-)
MEN det va inte så lätt som jag trodde... Garderoben måste varit byggd på plats för den va så höööög!!! Och det gick inte att luta den åt nåt håll för den var för hög, så det fick bli en kapning med sågen och NU står garderoben i rummet vi ska glömma av ett tag! 
Ser så snyggt ut nu när garderobsdörrarna är högre än garderoben haha! 





Idag hat det förresten hänt mycket när jag va på jobbet! Både stuprännor och ytterdörr var bytta!! Mer info inom kort ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback