Fredag med NRJ

2015-10-19 07:27:17/Permalink/Hem/
I fredags var en bra dag! Var en konstig dag som inte var lik någon annan! 
Syrran smsade mig tidigt på morgonen och sa skynda ner till statiol, nrj delar ut gratis bensin! Först tänkte jag neeeee jag har ju sovmorgon!!!! Så tänkte jag med att ne gratis bensin är för bra för att va sant så säkert någon hållhake! 
Men eftersom jag redan var vaken så tänkte jag äh skitsamma jag åker ner.. Så jag tog mig i kragen och satte mig i bilen och rullade ner för backen. 
Där nere var KAOS! Bilar överallt och köer från alla håll, poliser var på plats och både arga och glada folk var samlade! 
Som tur var blev jag invinkad före i kön så jag fick glida in där. Så tänkte jag de va ju inte så lång kö för jag stod precis innan man kör in till statiol. Men sen insåg jag att kön gick runt om i serpener....
Det tog mig 55 minuter att komma fram till pumpen! Bilen började koka och lukta gummi men jag kom fram och full gratis tank fick jag!! Wiiie! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback