Händer mycket!!

2015-11-18 23:40:09/Permalink/Hem/
Ja här händer det ständigt grejer! 
Idag har pappa hjälp oss foga så nu är den på plats! Vilken jävla skillnad det blev! Blev så mycket snyggare nu!! Är så nöjd med våra val hittills! 


Här har även hunnits med att baka vilket ju är ett måste! 
Försökte mig på en variant av hallongrottor, blev helt okej faktiskt :) 
Inte jättevackra men det är ju smaken som räknas! 


Sedan idag så hade jag och mamma en liten bakkväll! Jag hittade ett recept på saffransbullar fyllda med vanilj som lät så gott så var tvungen att prova! Och herre min skapare vad dom var goda! Bättre än kanelbullar! 





Sedan mitt i allt så har jag gått och blivit moster också!! En söt liten pojk blev det :). 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback