Förhastade beslut

2015-11-05 10:07:53/Permalink/Hem/
Nu har Tom målat med det sista lagret på toan innan det är dax för kakling !! Jag har ägnat mig åt att slipaslipaslipa så nu är det dax för målning för min del! 

För någon dag sen fick vi hem våra tapeter som vi beställde... Vääääääldigt besviken blev jag.. Vill knappt sätta upp dom! Hade en helt annan bild i affären av dom än nu när de kom hem.. Jättetråkiga är dom och ser ut som renoveringstapeten och var dessutom dubbelt så dyra än alla andra vi beställt... Ne jättebesviken men ahh vad ska man göra, gjort är gjort! 
Tror vi valde alldeles för snabbt! Vi hade bara söndagen på oss att välja ut en om vi ville ta del av en rabatt så är nog därför det inte blev så bra.. Förhastat beslut. Konstigt dock att vi båda kom fram till just denna och nu gillar vi inte den, någon av oss borde ju inte gillat den i affären kan jag tycka då.. Buhuu! Som tur är så är det kontoret vi ska ha den på, hade vart värre i något annat rum där man är varje dag! 
Nu hoppas vi bara på att toan blir bra! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback