Vart tar tiden vägen?!!

2015-06-14 21:07:51/Permalink/Hem/
Så snabbt dagen går när man är i full gång hela tiden! Känns som jag precis vaknade och nu är det dax att börja tänka på morgondagen igen! 
Idag jobbade både Tom och pappa natt så de kunde inte vara med så mycket. Men pappa hann byta vår kökskran och så drog dem lite el också. 
Jag har bara sysslat med målning idag! 
Först målade jag elementet, sedan vår lilla hall och sist men inte minst vår "mur" ovanför öppnaspisen. Den strukturfärgen var riktigt rolig att jobba med! Idag så packade jag även upp lite köksgrejer och satte in i skåpen, allt tar sån tid alltså! 
Ja juste! Vi beställde tapeter idag också! Kommer bli så fint!! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback