4 dagar kvar!

2015-06-23 21:26:06/Permalink/Hem/
Det är verkligen en konstig känsla detta som pågår här just nu! 
Om 4 dagar så flyttar vi till hus och det kommer bli ett nytt liv och en underbar framtid som tar start då. Och i allt detta glädjefyllda, super roliga och spännande så finns det även ett stort vemod och lite ångest måste jag säg! 
För tillfället håller jag på att packa ner mitt flickrum och det ser så kalt och konstigt ut när alla prylar försvinner från rummet! Mitt rum som inte kommer vara mitt mer än 4 dagar till! 
På ett vis känns det som farväl, men det är det ju givetvis inte för jag kommer att kunna komma hem när som helst! 
Tror både mamma och pappa har samma ångestfyllda känsla som jag och det kommer säkert kännas tomt och ensamt hos dem här också. Tur att vi har så nära till varandra trotsallt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback