Besök!

2015-07-03 09:25:58/Permalink/Hem/
Igår hade vi finbesök! Men först tänkte jag visa några bilder på hur det ser ut här hos oss för tillfället :). 







Såhär ser det ut för tillfället, vi har inte hunnit bli helt klara men vi är på god väg i alla fall ! 
Så, nu åter till besöket! 
Igår hade vi besök av Toms mamma och hennes vän och min mamma!
Tyvärr hann jag inte träffa Toms mamma för jag jobbade och sen kom aldrig det dumma tåget i tid! 
Men hur som helst hade de med sig fina presenter allihopa! Tack så jättemycket!! Och tack för besöket allihopa!




Mamma hade även med en överraskning till Waldemar som han blev väldans glad över! Han smaskar som bara den!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback