"Ledig dag"

2015-12-18 13:31:56/Permalink/Hem/
Fy faaaan vilken ledig dag det var igår säger jag bara!! Sista lediga dagen innan julafton så allt skulle hinnas med att fixas! Alla julklappar, julbak, städning, tvättning, måla klart dörren, köpa gran osvosv listan kan bli lång! 
Var så stressad att jag mådde illa hela dagen! Tyvärr hann jag inte med allt, granen fick utebli och även så "julstädningen" och julmatshandlingen.
Men alla julklappar är i princip klara och julbaket med! Det är ju det viktigaste ;)

Igår hade K-Rauta 15% så Tom ville köpa en multimaskin så det gjorde han såklart :-) så medans jag bakade lussebullar och lite godis så stod han och rev ner väggen, alltid roligare med nya fina verktyg ;). 












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback