Lila luktärt

2015-04-22 20:46:58/Permalink/Hem/
Idag var jag ledig från jobbet så jag tog tillfället i akt och målade mitt fina pysselrum med den färg jag bestämt mig för! Lila luktärt blev det, jag tänkte valt en annan färg i butiken men ångrade mig i sista sekund och tog den som jag från början bestämt mig för och jag är såååå glad att jag gjorde det för fasen vad fin den färgen var!!! Dock känns det som jag hela tiden målar och får göra om för det blir fel hela tiden!!! Idag var problemet att färgen torkade så snabbt så när jag drog bort maskeringstejpen drog den med sig flagor av färg! Så irriterad! Så jag fick fylla i med pensel men eftersom jag inte hade någon liten pensel med mig så blev det färg överallt där det inte skulle vara.. Men får försöka fixa det i helgen :). Ska försöka ta en bättre bild på färgen då med för den kommer inte riktigt fram på bilderna jag tog idag. Nu är snart det lilla rummet klart! Så kul!! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback