Hus

2015-04-05 10:47:19/Permalink/Hem/
Jag känner mig fortfarande som en tonåring som går på högstadiet, inte en dag över 16 känner jag mig. Men verkligheten är något helt annat, 24 år säger dem att jag är tydligen! En vuxen kvinna säger dom! Så därför har jag och älsklingen tagit tag i våra vuxenliv och skaffat ännu fler vuxenpoäng! Om några månader ska vi bli husägare !! Och inte till vilket hus som helst, nämligen farmor och farfars hus!! Ska bli så kul att föra det vidare i släkten! Det är ett renoveringaobjekt som heter duga men jag hoppas att det är värt det och att det kommer bli toppen!! 
Igår satte vi igång med vårt första projekt SOVRUMMET. Vi har rivit ner de gamla vävtapeterna och även tapeterna som var under dem. Så nu är det en trävägg som växer fram som vi sedan ska tapetsera med någon ny fin tapet! Detta kommer bli så fint!! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback